Peluo Peluo

2004 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

2003 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Thursday 8 de December de 2011
Castellassa de can Torres (06-12-2011).

Sortida matinal a una de les zones emblemàtiques de Sant Llorenç del Munt. Deixem el cotxe al carrer Vista Alegre de la Urbanització Cavall Bernat de Matadepera.En comptes d'enfilar el camí cap a la coneguda agulla del Cavall Bernat, flanquegem a la dreta per damunt del carrer Vista Alegre i tr

Sunday 27 de November de 2011
Circular pel Puigsacalm (19-11-11).

Amb l'excusa de fer una matinal per la zona on viu en Josep, vam aprofitar una escletxa de bon temps el dissabte 19 de Novembre per anar a la zona del Puigsacalm. La veritat que la "sortideta" no va decebre, i cap a les 08:45 del mati ens posavem en marxa des de Coll de Bracons. Primerament vam se

Thursday 20 de October de 2011
Jbel Toubkal (4167m.) 14-10-2011

Clàssica ascensió al cim més alt de l'Atles des del poble d'Imlil. Aprofitant el pont del Pilar i un clima més benigne aquestes dates en aquella zona vam plantejar una ràpida ascensió a aquesta bella muntanya. La sortida ja va començar el mateix dia 13 d'Octubre des de Marràqueix. Vam llog

Saturday 13 de August de 2011
Balaitús per Bretxa Latour 07-08-2011

Ja fa uns anys i estan de vacances per Formigal, s'ens va passar pel cap de fer el cim del Balaitús. Les referències que teniem d'ell i la poca experiència en terrenys compromesos ens van fer desistir i escollir els Pics del Infierno. Ara amb el temps me'n adono que va ser una bona elecció. L'

Monday 2 de May de 2011
Travessa de Collserola pel Passeig de les Aigües en 5 etapes 01-05-2011

Tenim la sort de viure al costat de la Serra de Collserola, però tot sovint en desconeixem gran part d'ella. Vaig voler aprofitar els rigors de l'hivern i la iniciació de la familia a la muntanya, per fer una travessa longitudinal de la Serra de Collserola. Així, en 5 etapes d'unes 3 o 4 hores m

Sunday 3 de April de 2011
Corredor Vermicelle de Cambresdaze (PD. 270m. 50º). 26_03_11.

Portavem temps buscant unes condicions idònies per a poder fer aquesta coneguda canal, i al final les vam tenir. Fou el dissabte passat, que aprofitant una finestra de bon temps entre tormenta i tormenta la muntanya s'ens va oferir perfecte. La nit anterior havia baixat la temperatura i vam trobar

Wednesday 18 de August de 2010
Gran Bachimala per Cresta del Sabre 14-08-2010

Feia temps que habia sentit a parlar del Bachimala i tenia curiositat per coneixer la muntanya i la seva vall (La Bal de Chistau). Aixi doncs vam aprofitar de fer vacances a San Chuan de Plan per coneixer aquesta magnífica muntanya. Vaig quedar amb els companys al Refugi de Biadós i vam iniciar l

Tuesday 3 de August de 2010
El primer tresmil...Tuc de Mulleres (3010m.) 01-08-2010

Quans records venen al cap quan et pregunten per el primer tresmil!! En el meu cas queda ja molt llunyà aquell Agost del 1986, i precisament va ser l'Aneto. Afortunadament he pogut reviure unes sensacions similars aquest cap de setmana passat en que el meu fill en Roger (d'onze anys) ha assolit el

Tuesday 20 de July de 2010
Volta a La Mola per el Mal pas de can pobla. 18-07-10

Aquest diumenge radiant de bon temps, vam voler tornar amb la familia a la nostra muntanya veïna, La Mola.Però en comptes de pujar per camins coneguts, vam voler circundar la muntanya per l'anomenat "Mal Pas de Can Pobla", un pas aeri equipat amb un cable que li dona més seguretat. Un cop passat

Sunday 4 de July de 2010
Pic de l´Infern (2869m.) des d´Ulldeter 25-06-10

Sortida aprofitant el passat pont de Sant Joan. El temps era molt bo al matí però cap el migdia va canviar sobtadament. Un nou cim del Roger, que ja es va preparant per arribar a fer el seu primer 3000. Uns 800 metres de desnivell que ens van significar 6 horetes(amb les seves corresponents atur

Monday 24 de May de 2010
Penyes Altes i Moixerò per coll de Trapa 22-05-2010
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 2020 visitas

Segurament el titul de l'album hagues estat un altre si en Xavier no ens hagues trucat el divendres passat per telefon. Un forçat canvi de plans ens va fer decidir per anar a aquesta muntanya quan ja teniem tot preparat per anar a la zona del Canigó per fer el Tretzevents. En Xavier ens va inform

Sunday 4 de April de 2010
Puig Neulós (1256m.) desde Requesens. 02_04_10.

Feia 10 anys que no tornava al Puig Neulós i quina millor manera de fer-ho que amb una ruta circular amb tota la família. Una excursió un xic dura, deixant el cotxe a prop del veïnat de Requesens, pujant per el GR-11 i baixant per una pista forestal tancada al trànsit que després de moltes vo

Sunday 21 de March de 2010
Matinal a Els Cortins (959m.)

Avui hem sortit amb família per la zona del Montcau (Parc Natural de St. Llorenç del Munt i Serra de l'Obac). Feia molt temps que havia anat a una muntanyeta que hi ha just al costat del Montcau anomenat "Els Cortins" i recordava que per accedir al cim, el cami tenia la seva "gràcia". Hi ha havi

Sunday 14 de March de 2010
Gra de Fajol petit (2562m.) per canal estreta (AD. 60º)

Qui no ha passat per davant del refugi d'Ulldeter i s'ha mirat amb desig l'estètica canal estreta(o central)de la cara N. del Gra de Fajol Petit? Des de feia molt temps li tenia l'ull posat, i aprofitant que en Josep l'havia fet i sabia el que hi havia...ens vam embrancar en fer-la. La neu fonda

Monday 4 de January de 2010
Roca Corbatera (1164m.) per Grau de Carrasclet i Grau del Carabassal 02_01_10

Entre festa i festa hem volgut anar a cremar una mica els turrons per la Serra del Montsant. El dia no va ser el més idoni, perque durant molta estona vam tenir un vent molt empipador. Malgrat tot vam poder fer aquesta ruta circular que comencem al bonic poble de la Morera del Montsant.És un reco