Peluo Peluo

2004 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

2003 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Tuesday 8 de December de 2009
Matinal al Puig de les Àligues (1342m.) per Vidrà.

El que havia de ser una sortida familiar, per temes de refredats, va acabar esdevenint una matinal individual.Tot i que tenia pensat apropar-me a aquesta muntanya per Coll de Bracons...finalment em vaig decidir (veient una ressenya per internet)de pujar per la desconeguda zona de Vidrà. Vaig tenir

Wednesday 25 de November de 2009
Pel Roc de Sant Salvador(1235m.) i Roc de Frausa (1450m.)

Quan vaig veure per primera vegada fotos del Roc de Sant Salvador vaig al.lucinar...una piràmide perfecte, un "petit Cervino " al nostre Pirineu. Finalment, aquest dissabte amb en Josep, vam decidir anar-hi. Deixem el cotxe al Santuari de les Salines ( a 13.2Kms de pista de Maçanet de Cabrenys) i

Sunday 20 de September de 2009
Besiberri Nord (3014m.) per Riu Malo 11/12_09_09

Sortida amb el Centre Excursionista l'Esquirol a aquesta emblemàtica muntanya per la seva via normal. Vam fer la pujada en 2 dies, dormint amb tendes a l'estanyet de Malavesina(2500m). Pujada molt dura des de la presa de Cavallers amb motxilles-armari. Però l'endemà només 500 metres de desnivel

Saturday 5 de September de 2009
Cilindro de Marboré Agost 2007

Recuperant fotos passades he cregut convenient pujar les del Cilindre de Marboré per l'espectacularitat del paisatge i per les bones sensacions que vam tenir.Malgrat tot el temps no ens va acompanyar gaire el dia del cim. L'ascensió es va fer en 2 dies des d'Ordesa i dormint al refugi de Góriz.L

Sunday 23 de August de 2009
Sortida Familiar a la Tossa Plana de Lles (2916m.) 22_08_09

Aprofitant la bonança térmica d'aquest estiu, i el relatiu bon estat de forma de la família després d'haber anat a Andorra. Vam decidir fixar-nos un objectiu més ambiciós però assequible per nens. En unes 2 hores i 1/4 vam ser tots dalt del cim, fins hi tot l'Oriol amb 7 anyets. A la tornada

Sunday 9 de August de 2009
Primeres vies ferrades...Segudet 02_08_09

En els dies que hem passat tots junts a Ordino, vaig poder comprovar que al meu fill gran (Roger) se li donen be les vies ferrades. El vaig iniciar en les dues que hi ha a la zona (Creu de Noral i Segudet). La primera mes facil i d'1hora i mitja de durada, la segona tambe facil pero amb un tramet v

Sunday 9 de August de 2009
Volta al Comapedrosa 01_08_09

Aprofitant el bon temps que vam tenir la setmana anterior, vaig decidir anar amb els companys al sostre d'Andorra. Un dia magnific que vam iniciar a l'aparcament d'Arinsal i que ens va permetre fer cim,passar pel proper Pic de Baiau i baixar per la Coma de Malshiverns fins al pla de l'Estany i torn

Saturday 8 de August de 2009
Pic de Casamanya amb familia 28_07_09

Dins de les vacances estiuenques amb la familia vam fer la clàssica ascensió al Pic de Casamanya (2740m.) des de el coll d'Ordino.l'Oriol el meu fill petit de 7anys es el cim mes alt que te.

Thursday 9 de July de 2009
Comabona 27_06_09

Fotos de l'ascensió al cim del Comabona(2530m.) el passat 27/06/09

Monday 27 de November de 2006
Puig de Coma dOr

Ascensió al Puig de Coma d'Or efectuada el passat 26/11/06, per la coma d'engracies.

Thursday 19 de October de 2006
Pollego Inferior(2436m), Fals Pollego(2400) i Pic Occidental (2497m) per Gran Diagonal. 14/10/06.
Tipo de Entrada: RELATO | 3114 visitas

Ja feia algun temps que teniem ganes de fer el Pollego Inferior del Pedra, i quina ruta millor que la Gran Diagonal. Al inci el cami esta ben marcat fins la font de Prat de Reo( marques verdes i blanques) pero despres i darrera la font has d´anar buscant unes fites una mica distant que fan el flanq

Thursday 31 de August de 2006
Pic de Monteixo (2902 m.) per Estanys d'Aixeus. 10/08/2006.
Tipo de Entrada: RELATO | 3752 visitas

Clàssica ascensió al cim del Monteixo, pel que és la seva via habitual. Una muntanya que s'ha donat a coneixer arrel de la "Cursa de la cuita al sol" que se celebra al poble d'Areu cada any el primer dissabte de Juny. Es una muntanya altiva que tot i no estar en el cordal fronterer te una bona vi

Thursday 24 de August de 2006
Pica d´Estats (3143m.) per via Gabarro i de baixada Montcalm(3077m.). Dissabte 12/08/06
Tipo de Entrada: RELATO | 4 Comentarios | 1767 visitas

Ascensió al cim més alt de Catalunya per una via "diferent" a l'habitual. Durant l'ascens gaudeixes de vistes diferents a les de la via normal a la Pica, a més de coronar diversos cims de 3.000m. La part final és de grimpada total amb passos de II+. No recomanat per a persones amb vertigen.

Monday 16 de January de 2006, 09:30:33
La Expedicion Santiveri Al Aconcagua sin gluten 2006 coloca a 6 expedicionarios en la cima.
Tipo de Entrada: ARTICULO | 5 Comentarios | 2555 visitas

Monday 19 de December de 2005, 16:19:47
Agradecimiento de la Expedición Santiveri celíacos al Aconcagua 2006 al Madteam por su soporte.
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1 Comentarios | 1917 visitas

Y ya llegó el día de la partida. El próximo dia 27 de Diciembre partirá la expedición hacia Mendoza (Argentina) y con ellos se van un montón de vivencias y experiencias vividas. Todo empezó un día 1 de Abril del presente año cuando se convocó a montañeros, celíacos y personas en general