Peluo Peluo

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Sunday 23 de August de 2009
Sortida Familiar a la Tossa Plana de Lles (2916m.) 22_08_09

Aprofitant la bonança térmica d'aquest estiu, i el relatiu bon estat de forma de la família després d'haber anat a Andorra. Vam decidir fixar-nos un objectiu més ambiciós però assequible per nens. En unes 2 hores i 1/4 vam ser tots dalt del cim, fins hi tot l'Oriol amb 7 anyets. A la tornada

Sunday 9 de August de 2009
Primeres vies ferrades...Segudet 02_08_09

En els dies que hem passat tots junts a Ordino, vaig poder comprovar que al meu fill gran (Roger) se li donen be les vies ferrades. El vaig iniciar en les dues que hi ha a la zona (Creu de Noral i Segudet). La primera mes facil i d'1hora i mitja de durada, la segona tambe facil pero amb un tramet v

Sunday 9 de August de 2009
Volta al Comapedrosa 01_08_09

Aprofitant el bon temps que vam tenir la setmana anterior, vaig decidir anar amb els companys al sostre d'Andorra. Un dia magnific que vam iniciar a l'aparcament d'Arinsal i que ens va permetre fer cim,passar pel proper Pic de Baiau i baixar per la Coma de Malshiverns fins al pla de l'Estany i torn

Saturday 8 de August de 2009
Pic de Casamanya amb familia 28_07_09

Dins de les vacances estiuenques amb la familia vam fer la clàssica ascensió al Pic de Casamanya (2740m.) des de el coll d'Ordino.l'Oriol el meu fill petit de 7anys es el cim mes alt que te.